Livrare și retur gratuit la comenzi > 150 lei

Întrebări frecvente


Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea?

Odată ce comanda a fost înregistrată, vei primi un email de confirmare. Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.

Cum pot plăti?

Singura modalitate de plată acceptată este plata cu cardul online.

Pentru comenzi mai mari (peste 500 lei), se acceptă și plata prin transfer bancar cu ordin de plata. Te rugăm să ne contactezi în cazul în care dorești să activăm această metodă de plată. 

Cum se livrează și cât costă livrarea?

Produsele vor fi livrate în toată țara prin curierul Urgent-Cargus. Durata de livrare oriunde în România este între 1 si 3 zile lucrătoare. Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, iți vom comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă nu poți accepta noul termen comanda poate fi anulată. Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu reușești sa corectezi informațiile vom putea anula comanda.

Taxe de livrare în toată țara:

  • 19 lei pentru comenzi sub 130 lei
  • Gratuit pentru comenzi egale sau peste 130 lei

Pot cumpăra șosetele The Happy Toe din afara României?

Pentru moment nu, însă lucrăm la extinderea rețelei de livrare. Trimite-ne un email la contact@thehappytoe.com cu modelele, mărimile, cantitățile dorite și adresa ta de livrare și vom încerca să onorăm comanda ta.

Cum returnez un produs?
Trimite un email la contact@thehappytoe.com și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare. Poți returna produsele achiziționate de pe site-ul thehappytoe.com fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/200 privind protecția consumatorilor. În cazul în care ai primit un produs diferit fata de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare.  Taxele de retur sunt suportate de către vânzător pentru comenzile peste sau egale cu 149 lei. Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător pentru comenzile sub 149 lei.
Produse care NU pot fi returnate:
  • produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon de reducere în valoare egală cu produsele inițial comandate.
  • gift cardurile nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse care se afla pe stoc sau cu un cupon de reducere în valoare egală cu produsele inițial comandate.
  • produsele fără etichetă, folosite sau deteriorate din cauza clientului.
Cum aflu dacă s-au primit produsele returnate?
Iți vom trimite un email pentru a-ți confirma faptul că am intrat în posesia produselor returnate. Dacă în timp de 3 zile lucrătoare nu primești confirmarea din partea noastră, te rugăm să ne contactezi la: contact@thehappytoe.com
The Happy Toe